Produkty pro novasol log in (7)

MomoČas: Software pro Evidenci Pracovního Času Zaměstnanců

MomoČas: Software pro Evidenci Pracovního Času Zaměstnanců

MomoZeit: Flexibilní, snadno naučitelný a cenově dostupný online systém pro sledování času. 30 dní testování - zdarma a bez závazků. Vaši zaměstnanci zaznamenávají veškerý čas chytře a jednoduše přes desktop, laptop nebo aplikaci. Pracovní doby lze také zaznamenávat přes terminál. Tak může být příchod a odchod zcela flexibilní: v kanceláři, ve skladu, v domácí kanceláři, ve výrobě a přímo u zákazníka. Zkrátka odkudkoli na světě.
Zohlednění zpětné vazby

Zohlednění zpětné vazby

Ať už osobně nebo na dálku, všechny vaše zpětné vazby budou shromážděny prostřednictvím grafického rozhraní, ze kterého můžete jednoduše přidat své komentáře jedním kliknutím. I když zůstává veřejnosti nepřístupný, váš web, který je ve vývoji, bude přístupný prostřednictvím soukromého odkazu. Jakmile je jedna z fází integrace dokončena a požádáme vás o zpětnou vazbu, ta je centralizována na jediné rozhraní. Tento postup výrazně snižuje počet výměn a poskytuje obrovskou úsporu času pro všechny zúčastněné.
TMS - Správa Nástrojů

TMS - Správa Nástrojů

Při vývoji softwaru pro správu nástrojů se kladl důraz na jednoduché a 'Windows-kompatibilní' ovládání. Přehledná stromová struktura usnadňuje každodenní práci.
storelogix - Takto funguje WMS dnes.

storelogix - Takto funguje WMS dnes.

storelogix je komplexní řešení pro skladování, vychystávání a kontrolu expedice. Díky rychlé připravenosti bez dlouhých čekacích dob je storelogix také označováno jako „okamžité řešení pro správu skladu“. Systém je využíván na základě paušálního poplatku, který zahrnuje všechny procesy, licence, hosting, dodatečné úpravy a škálování, stejně jako služby a podporu. Zákazníci tak mají plnou kontrolu nad náklady. Navíc jsou postupy, analýzy a všechny implementované procesy certifikovány TÜV.
B2B Nákupní Platforma

B2B Nákupní Platforma

Zvyšte svou produktivitu s e-procurementem Zjednodušte a optimalizujte svůj nákupní proces s naší B2B platformou zaměřenou na podnikání!
Webový vývoj

Webový vývoj

Andersen je skvělá volba pro vytváření webových stránek. Nabízíme širokou škálu služeb, od zakázkového vývoje po e-commerce řešení. Náš tým odborníků vám pomůže vytvořit webovou stránku, která bude jak uživatelsky přívětivá, tak responzivní. Kontaktujte nás ještě dnes, abyste se dozvěděli více o našich službách vytváření webových stránek.
KORA - Softwarové řešení pro katalog, předprodej a fakturaci

KORA - Softwarové řešení pro katalog, předprodej a fakturaci

Vytvořeno pro usnadnění obchodních procesů, které zahrnují aktivity podpory prodeje produktů, je určeno pro firmy s prodejními silami, které působí v terénu. S KORA nyní máte k dispozici na jednom místě: - trvale aktualizovaný katalog, který umožňuje provádět registraci objednávek přímo, s kartotékou zákazníka nebo prostřednictvím katalogu; - přímou komunikaci s ERP a skladem; - přístup k běžnému účtu zákazníků. - modul Nákupy – informace o předem dohodnutých podmínkách (umístění produktu/cena/promoakce) prostřednictvím parametrizovatelného formuláře - kubaturu – vypočítává vztah mezi množstvím objednaného produktu a prostorem kontejnerů - georeferencování - informace o produktu - Kolekce a Rozměry (Barvy a Velikosti) KORA nevyžaduje změnu ERP softwaru, je integrovateľná s již existujícím řešením ve firmě.